Saturday, August 27, 2011

Colon Kleen

ColonKleen



Satu sudu the ColonKleen mengandungi 7g larutan serat dan 3g serat tidak larut menjadikan sejumlah 10g serat diet harian. ColonKleen memberi sejumlah diet harian yang tinggi.

Ia dipercayai memenuhi diet harian yang diperlukan dan berguna sebagai bahan keperluan apabila merancang diet untuk mengurangkan berat, menambah atau pengurusan berat. Anda akan merasa kurang lapar untuk jangkamasa lama apabila anda makan makanan yang utama didalam keperluan harian. Secara umumnya tinggi serat, rendah lemak seperti kandungan protein Oabran bee pollen dan kentang yang tinggi keperluan paling berkesan.


ColonKleen bertindak seperti span yang menyerapkan kolestrol dari badan. Larutan seratnya yang dipanggil beta glucan, campuran berasaskan kolestrol didalam usus dapat mempertahan daripada diserap. Larutan fiber ini dapat membawa keluar daripada badan. Dalam tindakbalas ini hati menarik keluar kolestrol daripada aliran darah untuk menggantikan dengan bile acid. Beta glucan sudah ditemui dibawah kolestrol darah dan mengikat sebahagian kolestrol dalam saluran penghadaman. Kolestrol ini diperangkap dan di buang daripada badan. Lebih daripada 37 kajian dibuat lebih 3 dekad membuktikan bahawa makan larutan serat dapat meninggikan kesihatan hati dengan pengurangan tahap kolestrol.


Pada Januari 1997 Bahagian Makanan dan Ubatan Amerika Syarikat membenarkan pengilang mendakwa bahawa larutan serat mengurangkan risiko penyakit hati. Kajian spesifik menemui bahawa makanan larutan serat amat berkesan dalam menurunkan kandungan kolestrol bagi mereka yang mempunyai tanda-tanda ketinggian tahap kolestrolnya. (Contoh: permulaan tahap kolestrol ialah 240~300mg/dl). Dengan makan 7 gram larutan serat sehari, kajian saintifik menunjukkan penurunan sebanyak 4% dan 10% kandungan kolestrol


Mengikut Program Pendidikan Kolestrol Kebangsaan Amerika, setiap 1% penurunan dalam jumlah kolestrol , menunjukkan 2~3% mengurangkan risiko penyakit hati. Sebagai kesimpulan pengurangan kolestrol dengan memakan larutan serat sebahagian daripada diet untuk kesihatan hati.


VitalFood® Colonkleen menyediakan serat yang diperlukan oleh tubuh dalam diet seharian. Kandungan ekstrak serat, tumbuh-tumbuhan dan sayuran di dalam produk VitalFood® Colonkleen dapat membantu memudahkan penghadaman, mempertingkatkan daya tahan penghadaman dan ketahanan usus untuk kesihatan sejati dan menyuburkan.


VitalFood® Colonkleen adalah makanan kesihatan 100% semulajdi dan sesuai untuk seisi keluarga.

VitalFood® Colonkleen Dr Azimuth Formula dihasilkan tanpa bahan-bahan pengawet, pewarna, perasa tiruan, gula, yis, garam dan kanji disediakan di dalam bekas kedap udara.



Kandungan: 300 gram


Cara Pengambilan : Minum 2 gelas air masak 15 minit sebelum mengambil VitalFood® Colonkleen. Larutkan 1 sudu makan Colonkleen ke dalam 150 ml air. Minum terus dan diikuti dengan 1 gelas air masak. Ambil 1-2 kali sehari sebelum makan.

No comments:

Post a Comment