Saturday, August 27, 2011

Teh Misai Kucing dan Hempedu Bumi

Teh Misai Kucing dan Hempedu Bumi



Minuman herba teh misai kucing adalah minuman seribu satu kegunaan yang effektif dan secara semulajadi berkesan menangani masalah penyakit-penyakit terutama masalah pundi kencing, kencing manis, sakit sendi, gout juga darah tinggi.

Produk Teh Misai Kucing Dr. Azimuth Formula seratus peratus produk asli minuman kesihatan. Disediakan dalam bentuk uncang (tea bag). Amat sesuai dijadikan minuman seisi keluarga sebagai amalan pemakanan yang sihat.

Dengan harganya yang berpatutan dan sederhana, kita boleh menikmati Teh Misai Kucing+ Hempedu Bumi sebagai minuman kesihatan yang dapat membantu dalam mengurangkan masalah-masalah seperti:-

1. darah tinggi
2. kencing manis
3. gout
4. buah pinggang
5. batu karang
6. arthritis
7. mengawal kolestrol
8. rheumatik
9. bronkitis kronik
10. sakit sendi dan sebagainya

Kandungan: 25 uncang

Cara Penyediaan: Seuncang direndam bersama 1 liter air panas. Tunggu 5-10 minit. Diminum tanpa gula. Boleh ditambah madu lebah jika mahu.

Teh Misai Kucing dan Hempedu Bumi adalah pilihan tepat untuk suplemen utama mereka yang mempunyai masalah kronik kerana ia berfungsi untuk memperbaiki masalah penghadaman, hati dan memecahkan lemak yang wujud di sekeliling pembuluh darah.

No comments:

Post a Comment